Selamat Datang Ke Laman Blog YB. Ustaz Ahmad Izzat Shauki, Adun Bukit Lada. MARI BERSAMA !!!

Sumbangan Dana Bantuan Kebajikan DUN Bukit Lada

Pusat Khidmat Wakil Rakyat ( PKWR ) Bukit Lada Mengalu-alukan Sumbangan Dari Orang Ramai Untuk Dana Bantuan Kebajikan Untuk Disumbangkan Kepada Golongan Yang memerlukan Dalam Kawasan DUN Bukit Lada. Sesiapa yang Ingin Memberi Sumbangan, Bolehlah Menghubungi Setiausaha Kerja PKWR Bukit Lada, Saudara Mohd Hanifi Bin Haji Ahmad Jamaludin 019-5556987

DANA BANTUAN PESAKIT JANTUNG
Sumbangan Dari Pelbagai pihak amat diperlukan untuk membantu Adik Muhammad Azan Samsudin, 14 untuk menjalani Pembedahan Jantung di Institut Jantung Negara ( IJN ) pada 24 Mac 2010.Sebarang pertanyaan dan Sumbangan anda bolehlah menghubungi Pegawai Khas YB Adun Bukit Lada, Shahrulruddin Musa 019-5230408


Isnin, 26 April 2010

Dr Ismail Salleh , Exco Kerajaan negeri Kedah menyampaikan ucapan pada majlis tersebut

Ketua - ketua jabatan , para imam dan MKK seluruh daerah Pokok Sena hadir bagi mendengar taklimat penerangan tersebut yang diadakan di Masjid Annur , masjid Daerah Pokok Sena .

Saya turut hadir dalam najlis tersebut.Tujuan program ini ialah untuk mendedahkan perkembangan kerajaan Kedah kepada rakyat .Kerana kebiasaannya media arus perdana memberikan gambaran negatif terhadap kerajaan Kedah.


6 Comments:

  1. Zuraimie Ahmad said...
    Selesa betoi YB Ustaz Izzat kita duduk. Budaya kasta diamalkan oleh pemimpin UMNO. Ada beza kerusi rakyat dan kerusi pemimpin. Kini PAS pun dah sama naik dengan UMNO. Berkasta. Pemimpin duduk di kerusi empuk. Rakyat duduk di kerusi keras. Sakit pungkoq! Haha!!
    adan_baek said...
    hahaha..baek pya lena tu...Ustaz,
    kirimkan salam hamba pada YB Baling, Ustaz Taib Azamuddin...katakan daripada cucunda Arwah 'Tok Ayah' Haji Majid Pengkalan Hulu.
    medalien_amir said...
    Assalamualaikum.

    Saya terpanggil untuk memberi ulasan pada ruangan ini kerana kenal benar gambar di majlis tersebut iaitu di Masjid An-Nur, Taman Bandar Baru. Saya seorang anak jati Pokok Sena yang mengundi/SWING Ustat pada PRU lalu kerana marah benar dengan ketidakstabilan negara yang dilakukan oleh Pak Lah. Ingin saya kongsikan disini ialah rasa kesal dan simpati terhadap jalan utama dijalan Taman Bandar Baru. Lubang atau lopak sedalam 5 inci yang membahayakan dan merosakan kenderaan penduduk setempat. Dibenak hati saya yang cuba berfikiran positif ini mungkin disebabkan YB terlepas pandang/tak sempat turun padang, penduduk/AJK tak buat aduan dan tiada peruntukan. Diharap Ustat dapat turun padang dan merasai sendiri permalahan penduduk kerana rata-rata penduduk disitu mengundi Ustat pada PRU lalu. Ada orang kampung kata, YB PAS pun dah lebih UMNO dari UMNO bila dah dapat kuasa. GREAT POWER COME WITH BIG RESPONSIBILITY.

    medalien_amir@yahoo.com
    Loakasi: Putrajaya tapi Pokok Sena dihati
    BILLYtheKID said...
    IJM Corporation Berhad bakal dianugerahkan sebagai ‘Total Sub Contractor’ Kampus Baru KUIN, di Kuala Ketil oleh Bina Darulaman Berhad (BDB)?.
    medalien_amir said...
    Assalam. YB mana pi? Blog dari April 2010 sampai Jan 2011 tak update. BZ kot jadi timbalan speaker.
    Nizar said...
    Dah setahun lebih tak update... Jalan di Taman Bandar Baru dok macam tu jugalah sampai la ni..

Post a Comment



Sekitar Perlawanan Piala DUN

Sekitar  Perlawanan Piala DUN